Vous êtes sur la page 1sur 3

1)

Jika anda bercadang mencari satu perniagaan sampingan yang mudah, tidak perlu mo
dal yg besar, resiko untuk rugi kecil, luangkan masa melihat tawaran ini www.bi
snesjaya.com
2)
Jika anda bercadang mencari cara nak buat duit dari internet, tak memerlukan mod
al besar, risiko rugi yg kecil, cuba lihat tawaran ini http://tttedkota.weebly.c
om/
3)
Bisnes yang benar-benar boleh buat pendapatan sampingan untuk jangka panjang htt
p://tttedkota.weebly.com/
4)
Lihat cara buat duit sampingan, tidak mengganggu kerja kita, tidak mengganggu ru
tin harian kita, sambil bersantai http://tttedkota.weebly.com/
5)
Jika kawan-kawan ingin dapatkan sikit-sikit duit sampingan dengan kerja dan resi
ko yang tak berapa berat, saya sangat galakkan kawan2 sertai program ini. Anda b
oleh call saya 010-5232047 atau http://tttedkota.weebly.com/
6)
Dear friends, there is great opportunity and insanely easy to make an extra inco
me through this program, you will really miss some thing big if its slip through
you sight, click here http://tttedkota.weebly.com/
7)
Salam kepada rakan yang ingin tambahkan sikit2 duit gaji, disini saya kongsi sat
u program yang benar2 boleh bantu kewangan kita, kerana hampir 2 tahun program i
ni membantu saya meringankan beban kewangan. BOLEH CALL/SMS SAYA 010-5232047 ATA
U http://tttedkota.weebly.com/
8)
KPD SESIAPA INGIN MENYERTAI PROGRAM ONLINE YG BENAR2 BOLEH BUAT DUIT SECARA SAMP
INGAN, SERTAI BIZ TUNETAK TONEEXCEL, BOLEH PM SAYA ATAU LAWATI http://tttedkota.
weebly.com/
9)
Masalah beban kewangan yang menghantui anda? Cuba yang ini http://tttedkota.weeb
ly.com/
10)
Kalau sudah ramai yang mendapat pendapatan sampingan setiap bulan dengan ini, ke
napa tidak mahu dilihat dahulu http://tttedkota.weebly.com/
11)
Ramai orang kata program ini baik, boleh bantu masalah kewangan, saya cadangkan
anda lihat dahulu, jangan sertai apa2 lagi http://tttedkota.weebly.com/
13)
Kebanyakkan orang pakai handphone habis duit bayar bil/prepaid, tapi ada satu ra
hsia yang lain jadinya, kami pakai handphone percuma, malah dapat duit sikit-sik
it http://tttedkota.weebly.com/
14)
Ini ada satu program yang telah saya sertai dan hasilnya, saya pakai handphone p
ercuma, bulan2 saya dapat sedikit extra bonus, lepas duit2 dapur, tambahan kepad

a gaji yang sedia ada http://tttedkota.weebly.com/


15)
Alangkah baiknya jika duit bulanan kereta, duit sewa rumah dan duit sekolah anak
-anak boleh dibayar dengan duit komisyen bisnes sampingan. Tetapi dengan bisnes
ini ia benar-benar terjadi dalam hidup saya http://tttedkota.weebly.com/
16)
Disini saya tunjukkan satu jalan, insyaAllah kalau buat secara konsisten, lama k
elamaan ia benar menjadi sumber kewangan dan rezeki yang penting dalam kehidupan
kita. Ia tak banyak peringkat awal, tapi.. http://tttedkota.weebly.com/
17)
Sapa kata bisnes yang untung sepuluh sen, dua puluh sen tidak boleh dikumpulkan
menjadi banyak, cuba rakan2 lihat bukti disini http://tttedkota.weebly.com/
18)
Ada rakan saya bercerita yang isteri dia akan marah2 jika dia sertai bisnes netw
orking, jual barang, kerana kesemua yang diceburinya tak pernah berjaya, mungkin
masih belum pandai katanya, tapi sekarang, syukur, malah dia jadi pendorang uta
ma, dapat hasil la tu.. http://tttedkota.weebly.com/
19)
Nak tahu rahsia saya tak pernah pergi kerja lagi, duduk rumah saje, jawapannya a
da disini http://tttedkota.weebly.com/
20)
Dulu dengar cerita ada orang tidur pun boleh dapat duit, macam kelakar je, tapi
bila terjumpa program ini, barulah saya faham maksud sebenarnya http://tttedkota
.weebly.com/
21)
Sesiapa yang ingin mengumpulkan duit pencen dari sekarang, boleh mulakan hari in
i sedikit demi sedikit disini http://tttedkota.weebly.com/
22)
Dulu bila isteri dan anak-anak minta duit topup, saya bising kerana terpaksa kel
uar duit lagi, sekarang dah jadi terbalik, saya kata nak topup lagi tak, mereka
kata "Tak payahlah, banyak lagi" Ceritanya ada disini http://tttedkota.weebly.co
m/
23)
Kepada rakan2, saya ada menyertai satu program untuk tambah duit sampingan, sele
pas 3 tahun menyertainya, saya dapat pencen bulanan yang agak banyak, boleh tamp
ung duit sekolah anak2 dan duit dapur. Jika ia benar2 terjadi pada saya, saya ra
sa ia juga boleh membantu anda. Tapi yang eloknya, kaji dahulu, jangan join dulu
http://tttedkota.weebly.com/
24)
Adakah anda menggunakan handphone, adakah anda membayar bil/prepaid lebih daripa
da RM20, jika "ia" sebenarnya anda sudah layak untuk mendapat point tiket kapal
terbang airasir setiap kali anda topup, anda layak utk promote ahli keluarga, su
paya setiap kali mereka topup anda dapat komisyen. http://tttedkota.weebly.com/
25)
Macam tak percaya, 2 tahun lepas bila saya cerita untuk dapatkan gaji kedua dari
internet, ramai yang ketawa. Bila saya kata saya nak buat bisnes dengan modal R
M80, satu kampung berguling gelak. Tapi hari ini, tiada seorang pun gelakkan say
a lagi. Cuma kadang2 saya gelak sorang2 je http://tttedkota.weebly.com/

http://tunetalk.ws/lvl.png